SMART APARTMENTS

Ak sa vám páčia knihy aj tvarom a máte radi ako vyzerajú v poličke, tak tu je jeden excelentný príklad štýlovej knihy. Táto publikácia je skôr módnym časopisom literatúry ako knihou. Nájdete v nej iba minimum textov a maximum obrázkov. Svojím tvarom je to hrubý, cca 650-stranový zväzok štvorcového tvaru, ktorý sa bude skvelo vynímať na vašej poličke. Kniha je kvalitne spracovaná-plnofarebná na lesklom papieri.

Obsahovo je rozdelená do niekoľkých častí: 1-izbové, 2-izbové, 3-izbové,  4-izbové a 5+ izbové bývanie. Na konci je jedna kategória venovaná dizajnovým bytovým doplnkom, pomenovaná “Trendy”. Vkaždej kategórii je niekoľko bytov-apartmánov zo známych svetových miest: Miami, Londýn, Tokyo, Hong Kong a pod. Každý byt zariaďovali bytoví architekti.  Okrem toho tu nájdete aj nákres pôdorysu, kvalitné fotografie izieb z rôznych pohľadov a niekoľko-vetový slovný popis v anglickom, poľskom, českom a maďarskom jazyku.

Byty sú väčšinou v modernom štýle, ale nájdu sa medzi nimi aj klasické. Ak máte v pláne rekonštruovať si byt, alebo zariaďovať nový, tak tu nájdete veľa inšpirácie. Do novej poličky si potom môžete zaradiť aj túto knihu (v každom byte by  podľa nás mala byť aspoň nejaká polička na knihy :) ).

Knihu nájdete v kníhkupectve Gorila.

V obytném prostoru vhodném pro bezdětné páry se jedna z místností stáva multifunkční: spojením obývacího pokoje a jídelnu vznikne hlavní pokoj, oddělený od ložnice. Velké poštáře v obytné místnosti mohou posloužit i jako jednoduché lůžko pro návštevy. Kuchyni lze zařídit policemi na stěnách a skládacím stolem. Do ložnice je vhodné umístit skříne s posuvnými dveřmi a postele s úložným prostorem.
opis 2-izbových bytov z knihy.

1,004 prečítaní